Ceník SmartMEDIX®

Cena za informační systém SmartMEDIX® sestává z ceny za program a za údržbu… více zde. Licence se standardně vystavuje na IČO/IČZ, volitelně na server.

Cena již zahrnuje tyto nadstandardní součásti:

• eRecept a eNeschopenka • Odesílání eMailů (SMS 1Kč/zpráva) • B2B služba pro ověřování pojištěnců
• Obrazová dokumentace • Odesílání hospitalizací • Warfarinizace, Gravidita, Diabetologie, Audiometrie a další
• Elektronické odesílání dávek na pojišťovny • Odesílání hlášení interrupcí • Tvorba a elektronické odesílání ročních výkazů
• Informace o lécích SPC, PIL • Odesílání listu o prohlídce mrtvého el. cestou • Závodní péče s hlídáním termínů prohlídek

 

Související služby
Odvirování a ladění výkonu počítače 1 000

Dovolujeme si upozornit na skutečnost, že některá časová razítka nesplňují podmínky pro vedení elektronické zdravotnické dokumentace (EZD). Rovněž doba platnosti časových razítek jednotlivých poskytovatelů se může lišit. Námi nabízená razítka garantují platnost 5 let a splňují podmínky pro vedení EZD. V případě, že využíváte nadstandardní službu SmartMEDIX® EZD a používáte naše časová razítka, nabízíme Vám ročně balíček časových razítek zdarma, a to v počtu, který odpovídá ceně ročního předplatného za službu SmartMEDIX® EZD. Nad tento rámec jsou razítka zpoplatněna (1,- / kus). Časová razítka se nakupují dopředu ve formě budgetu, ze kterého se čerpá při podpisu dokumentu. Razítka v budgetu nijak neexspirují. Po vyčerpání dodaného počtu razítek je minimální jednorázový odběr razítek 1000 kusů. 


ceny bez 21% DPH
Ceník je platný od 1.6.2018. Ceny platí pro ČR. Pro zahraniční klienty jsou ceny kalkulovány individuálně dle dohody. Ceny pro klienty ve Vietnamu řeší obchodní zástupce firma GynVietnam.

Cena systému

Cena za informační systém SmartMEDIX sestává z položek:

  • Program – licence k programu SmartMEDIX jako právo zakoupenou verzi časově neomezeně používat.
  • Služba – programová údržba a podpora zahrnuje:
    • Aktualizace – průběžné poskytování nových verzí programu s ohledem na legislativní změny a zdokonalování programu;
    • Horká linka – 733 398 440 se vzdálenou pomocí v pracovní dny od 7:00 do 17:00;
    • Asistence – pomoc při instalaci, řešení nenadálých stavů a závadových situací souvisejících s programem se zahájením řešení problému nejpozději následující pracovní den od nahlášení;
    • Pomoc – zasílání požadavků na vzdálenou pomoc a jejich řešení týkajících se programových funkcí programu se zahájením řešení problému nejpozději následující pracovní den od nahlášení;
    • Připomínky – nástroj pro zadávání připomínek a návrhů k programu se sledováním stavu;
    • Aktualizace číselníků – on-line aktualizace číselníků pomocí programové funkce ze serveru Poskytovatele;
    • eDávky – vyúčtování a automatický on-line export vyúčtování na zdravotní pojišťovny;
    • eRecepty – vystavení, tisk a export;
    • eNeschopenky – vystavení, tisk a export;
    • Import laboratorních výsledků – on-line import z nastavených zdrojů do systému;
    • Obrazová dokumentace – pořizování snímků do obrazové dokumentace s možností uložení do repozitoře oddělené od hlavní DB;
    • Skenování – pořizování obrazových dokumentů z tištěných předloh;
    • Automatické události – např. odeslání e-mailu před termínem objednávky, očkování, preventivní prohlídky apod.
  • Nasazení – Nasazení programu je spojeno s ostatními službami (příprava, převod dat, instalace, základní zaškolení) účtovanými individuálně podle složitosti zařízení.
  • Nadstandardní služby – volitelné nadstandardní rozšíření funkčnosti systému.

Konkrétní výše ceny je dána aktuálně platným ceníkem na základě licencovaných modulů dle konkrétního zaměření zařízení.